کاسماتیک

 

گچ گیپتون یا بتوگیپس مناسب گچکارین بر روی سطوحی مثل سیمان، بتن، فوم و یونولیت است که به علت لغزندگی و عدم تناسب بافت با گچ سفید، امکان گچکاری با گچ معمولی روی آن وجود ندارد.

گچ گیپتون یکی از انواع گچ های پلیمری است که از چسبندگی و مقاومت فوق العاده ای برخوردار می باشد. این محصول مخصوص اجرا روی سطوح خاصی چون بتن، سیمان، تیغه سفال، آجر، فوم و یونولیت می باشد.

 

قیمت گچ گیپتون

نام محصولوزن کیسهقیمت به ریالموجودی انبار
گچ گیپتون ( بتوگیپس )25480،000موجود

اسامی دیگر گچ گیپتون

این محصول پلیمری با نام های دیگری نیز شناخته می شود. برخی از این اسامی، برگرفته از نوع متریال هایی است که این گچ بر روی آنها اجرا می شود. این نام ها عبارتند از: بتوگیپس، گچ بتن، گچ روی سیمان و گچ یونولیت

مزایای گچ گیپتون

از مزایای آن می توان به گیرش بالا، صرفه جویی در زمان و هزینه ها، عدم نیاز به زیرسازی سطوح با رابیتس، استحکام فوق العاده و امکان پوشش با متریال های دیگر، عدم ترک خوردگی و ریزش گچ، ماندگاری و طول عمر بالا، مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب زدگی و افزایش کیفیت گچ کاری اشاره کرد.

معایب بتوگیپس

به طور کلی گچ های پلیمری نقایص و محدودیت های گچ های معمولی را نداشته و با همین هدف تولید می شوند. تنها مواردی که شاید بتوان گفت از معایب گچ گیپتون است، قیمت بالا و تاریخ انقضای کوتاه آن است.

درحال آپلود

0%